وبلاگ

نقد و بررسی کلید و پریز ایرانی

کلید و پریز

مقدمه ای بر نقد و بررسی کلید و پریز

نقد و بررسی کلید و پریز ایرانی بسیار چالش برانگیز است. و طبق نظر برخی از کارشناسان بعضا سلیقه افراد در آن تاثیر مستقیم دارد. اما وقتی که بدنبال خرید بهترین مارک کلید و پریز در بازار ایران هستید یا از خود سوال می کنید کلید و پریز ایرانی چی بخرم؟ احتمالا زمانی است که کلید و پریز منزل یا محل کارتان فرسوده یا خانه جدیدی را فراهم کرده اید. اما خرید کلید و پریز باید متناسب با نوع کاربری، محل انتخاب شود. 

ضمن اینکه وضعیت آب و هوا یا اقلیم محل زندگی نیز در انتخاب این وسیله برقی ساختمانی اثر گذار است. یقینا موضوع نقد و بررسی کلید و پریز ایرانی به منظور خرید به ‌اندازه خرید سایر لوازم و ملزومات ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است. و دقت در تهیه این محصول تاثیر مهمی در دکوراسیون خواهد داشت.طبیعتا کیفیت و زیبایی آنها باعث ایجاد حس بهتر برای ساکنین خواهد شد. البته در کنار کیفیت و زیبایی همیشه باید قیمت را نیز در نظر داشت. تا دست به انتخاب محصولی بزنیم که ارزش منطقی و منصفانه ای داشته باشد.

کلید و پریز ایرانی چی بخرم؟

شرکت های داخلی تولیدی کلید و پریز به تناسب مقدورات و تکنولوژی نسبت به طراحی و تولید این تجهیز اقدام می کنند. برخی از برندهای ایرانی به لحاظ کیفیت ساخت و استاندارد سازی چیزی از نمونه مشابه خارجی کم ندارند. به این نکته توجه فرمایید که، هنگامی انتخاب صحیح و خرید دلچسبی خواهید داشت که نقد و بررسی مناسبی داشته باشید. ایمنی و استاندارد بودن، محصول در هنگام انتخاب لوازم الکتریکی همیشه باید در اولویت اول باشد و مشتریان باید به این مقوله حساس باشند. اکثر تولیدکنندگان خوش نام ایرانی مجهز به آزمایشگاههای پیشرفته هستند و محصولات تولیدی را قبل از عرضه مورد آزمایش و کنترل کیفیت قرار می‌دهند.

آشنایی با ساختمان کلید و پریز ایرانی

ساختمان کلید و پریز چندان عجیب و پیچیده نیست، اما برای پسند نمودن مشتری این تولیدات در ظاهری متنوع ساخته و با رنگ بندی و متریال های زیبا و جذاب به بازار عرضه می‌شوند. اما در عملکرد با هم تفاوت چندانی ندارند. معمولا مشتریان با شنیدن نام کلید و پریز ناخودآگاه ذهنشان سمت طرح کلاسیک این وسیله سوق می‌یابد. اما مدل‌های امروزی تنوع بیشتری در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. پس برای چندمین بار ذکر می‌شود؛ یک انتخاب صحیح تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون محل سکونت یا محل کار شما خواهد داشت.

کلید پریزها نیز همانند سایر لوازم‌ خانگی و تجهیزات ساختمانی شامل انواع متنوع و مختلفی می‌شوند که هر یک مزایا و معایب مخصوص و مربوط به خود را دارند. بهترین تولیدکنندگان کلید و پریز در ایران را، از چند دیدگاه می توان نقد و بررسی نمود. بسیاری از برندها دارای پیشینه و سابقه طولانی‌ در تولید و عرضه محصولات برق ساختمان هستند. این دسته تلاش دارند با عرضه محصولات باکیفیت و زیبا رضایت مصرف‌کنندگان را جلب نمایند. شما معمولا با بررسی تنوع، طراحی، جنس، کیفیت ساخت، ایمنی و قیمت کلید و پریز می‌توانید به مقایسه انواع این محصولات بپردازید.

معرفی انواع کلید و پریز ایرانی

در ادامه این مقاله بطور مشروح به نقد و بررسی کلید و پریز ایرانی خواهیم پرداخت. تا با شناخت دقیق‌تری به انتخاب بهترین برند کلید و پریز در بازار کمک نماییم. اما باید بدانید که ساختمان پریز برق تاحد زیادی ساده است و معمولا از یک قاب و شاسی فلزی تشکیل می‌شود. البته که برخی از تولید کنندگان در تعدادی از مدل ها به منظور افزایش ایمنی از یک درپوش برای جلوگیری از برق گرفتگی یا نفوذ آب و رطوبت در پریز برق استفاده می‌کنند. ولی در مورد کلید برق کمی تفاوت وجود دارد و دسته‌بندی‌های مختلفی بر اساس مدل و فناوری، نحوه نصب، و کارایی وجود دارد. لذا در ادامه نسبت به معرفی اجمالی بر اساس انواع دسته‌بندی کلید و پریز خواهیم داشت تا جزئیات بیشتری را در این‌ خصوص بدانید.

پریز درپوش دار

مدل های کلید و پریز ایرانی بر اساس فناوری ساخت

اگرچه هدف از ساخت کلید و پریز مشخصا برای کنترل جریان برق در محیط و لوازم الکتریکی است. اما این محصول برای هر وضعیت و موقعیتی مدل مخصوص به خود را دارد. معمولا در بازار الکتریک مدل‌های قدیمی به کلید پریز کلاسیک مشهور و در رده ارزان‌ترین‌ها قرار دارند، آنها مکانیزم ساده‌ای داشته و صد البته جزء کاربردی‌ترین محصولات این دسته محسوب می‌شوند.

اما برخی از محصولات این ردیف طراحی چشمگیر و مجلل و به اصطلاح لاکچری دارند. اما وقتی پای توسعه و تکنولوژی به تولید کلید و پریز باز می‌شود، شاهد عرضه انواع کلید هوشمند و مجهز به فناوری حساس به حرکت، حساس به صدا، فتوالکتریک، لمسی و کارتی هستیم. بدون شک به زودی کلیدهای لمسی و هوشمند به‌ سرعت جایگزین کلیدهای مکانیکی خواهند شد.

انواع کلید و پریز ایرانی بر اساس کارایی

کلید و پریزها بر مبنای کارایی به چندین دسته تقسیم‌ می‌شوند. باید به این نکته مهم توجه داشت که هرکدام از مدلها، عملکرد متفاوتی دارند. به عنوان مثال پریز تلفن محصولی با کارایی متفاوت است؛ که اتصال جریان برق شهری در آن اهمیت چندانی ندارد و فقط جهت اتصال سیم تلفن کاربرد دارد. همچنین پریز آنتن تلویزیون که جهت اتصال کابل کواکسیال استفاده می‌شود؛ با آنچه که از پریز برق در ذهن داریم، متفاوت است. از انواع دیگر کلید و پریز با کارایی متفاوت می توان به پریز UPS، پریز آنتن ماهواره، کلید دیمر، کلید تک پل، کلید دو پل، کلید سه پل، کلید تبدیل، کلید صلیبی و کلید زنگ اشاره کرد.

کلید و پریز روکار
نصب کلید و پریز

معروفترین برندهای کلید و پریز ایرانی

پیداکردن معروف ترین و شناخته شده ترین برند کلید و پریز در بازار ایران شاید قدری دشوار باشد. از یک سو  شرکتهای داخلی به این حوزه وارد شده و اغلب محصولات تولیدیشان باکیفیت و دارای نشان استاندارد هستند. از سوی دیگر برندهای خارجی هم در بازار ایران حاضر و کیفیت و عملکرد قابل قبولی دارند. اما بطور کلی موضوع خرید کلید و پریز باکیفیت و استاندارد اهمیت زیادی دارد؛ به‌خصوص اگر بدانید تا چه اندازه توجه به جزئیات بر زیبایی و طراوت محل استفاده می افزاید.

همانطور که در ابتدای متن ذکر شد پارامترهای انتخاب بهترین مدل کلید و پریز ایرانی امری سلیقه ای است. اما هدف اصلی فروشگاه اینترنتی لایت نو در این مطلب آشنایی دقیق مشتریان با برندهای به نام، معروف و فعال در بازار است.در ادامه متن سعی داریم تا با راهنمایی مناسب برخی از معروفترین  برندهای کلید و پریز در بازار ایران را معرفی کنیم.

کلید و پریز دلند الکتریک

شرکت دلند الکتریک بر تولید محصولات باکیفیت، و عرضه آن بر روی بازار ایران متمرکز است. شعار این برند عبارت است از ” دلند، همیشه سر بلند” ؛ کلید و پریز دلند الکتریک در بازار ایران شهرت عمومی دارد که دلیل آن بیشتر به احترام و توجه ویژه به مصرف کننده و مشتری بر می‌گردد. دلند برای ذوق و پسند انواع مشتریان و کاربران  احترام قائل است. محصولات دلند در انواع رنگ بندی ها و طرح های متنوع طراحی و تولید می‌شوند، همین ویژگی باعث تمایز کلید و پریز دلند به نسبت سایر برندهای ایرانی می باشد.

شرکت صنایع دلند الکتریک انواع کلید و پریز توکار و روکار در مدلها و رنگهای مختلف را تولید می کند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1361 با تعداد 150 نفر آغاز کرد و در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی استاندارد ایران در سال­های 66، 67، 68 و 69 گردید. تجربه، اصالت و بکارگیری شیوه‌های ابتکاری و نوآورانه در ساخت از جمله اصلی ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات دلند است. مدیران باتجربه و کارآمد دلند روز به روز توانسته اند افتخارات چشمگیری را کسب نمایند و کلید و پریز دلند گواهینامه ‌های معتبری مانند ISO و علامت استاندارد ایران را کسب کرد.

کلید و پریز آسیا الکتریک

شرکت آسیا الکتریک جزء باسابقه ترین برندهای ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1359 با تولید لوازم الکتریک ساختمان و صنعتی آغاز نمود. این شرکت با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات الکتریک همیشه و مداوم مورد توجه بازار و مشتریان می باشد.کلید و پریز آسیا الکتریک در زمره بهترین تولیدات وسایل الکتریکی قرار دارند. باید بدانید که تمام مراحل تولید تا عرضه محصول به بازارکلید و پریز آسیا الکتریک مانند طراحی مهندسی، قالب‌سازی، تزریق پلاستیک، باکالیت، تولید قطعات فلزی، چاپ و رنگ در مجموعه  آسیا الکتریک صورت می پذیرد. 

آسیا الکتریک با همکاری و بکارگیری تکنسین های ماهر و متخصصان داخلی اقدام به تولید کلید و پریز باکیفیت می‌ نماید. و عملکرد موفقی هم در این زمینه دارد. باتوجه ‌به قیمت کلید و پریز آسیا الکتریک و ارزش بالای خرید آن، میزان رضایت مصرف کنندگان از این برند بسیار بالا است.

کلید و پریز ویرا الکتریک

شرکت ویرا الکتریک با بهره گیری از فن آوری‌های جدید  و آزمایشگاههای پیشرفته، در دسته “بهترین مارک کلید و پریز” قرار دارد. انواع کلید ویرا الکتریک مانند نمونه های تک پل، دو پل و …  برای کاربردهای مختلف طراحی و به بازار عرضه می شوند. پس هنگانی که مدل خاصی از این برند را انتخاب می کنید، می توانید اطمینان یابید که کلیدهای تمام قسمت های ساختمان باهم هماهنگ خواهند بود. این موضوع در مورد انواع پریز ویرا الکتریک نیز مصداق دارد. به طور مثال برخی از مشتریان به پریزهای دو قلو یا سه قلوی افقی یا عمودی نیاز دارند. 

اما همه برندها چنین پریزهایی را تولید نمی کنند. به همین دلیل مشتریان مجبور به خرید این محصولات از برندهای دیگر می‌شوند. که با پریزهای اصلی هماهنگ نیست. با خرید محصولات ویرا الکتریک چنین مشکلی به وجود نخواهد آمد. علاوه بر این  برند ویرا تنوع خوبی در محصولات ایجاد کرده است.که دست مشتریان را برای انتخاب مورد نظر خود باز گذاشته است. انواع کلید و پریز ویرا الکتریک ظاهر خوبی دارند و مقبول اکثر مشتریان می باشد. محصولات ویرا از مواد اولیه متنوعی همانند پلاستیک، شیشه و ترکیبی از پلاستیک و شیشه تولید می‌شوند و به نسبت قیمت، ارزش خرید بالایی دارند.

کلید و پریز خیام الکتریک

شرکت خیام الکتریک در بازار ایران یک برند معروف و مطرح می باشد. این برند در سالیان متوالی در بین مشتریان مشهور و محبوب است. این شرکت از سال 1365 با انتخاب نام خیام الکتریک و بکارگیری تکنسین های متخصص در زمینه تولید کلید و پریز و محصولات مشابه فعالیت تجاری خود را آغاز نمود. تلاش و پشتکار این شرکت بر تولید محصول با کیفیت و مقاوم سبب شد تا این شرکت در سالهای 1394 و 1395 بعنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شود. کیفیت بکار رفته در تولیدات خیام الکتریک مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. به همین علت بسیاری از کارشناسان فروش لوازم الکتریک استفاده از محصولات خیام الکتریک را برای نصب توصیه می نمایند.

خیام الکتریک به بهره گیری از کارشناسان و کارکنان مجرب توانسته دانش روز را باکیفیت تولیدات خود ترکیب و محصولات باکیفیت و مناسبی را تولید نماید. در وضع فعلی خیام الکتریک متشکل از چندین شرکت در زمینه‌های مختلف و متنوع نظیر تولید کلید و پریز، سیم و کابل، روشنایی و قالب‌سازی است که توانایی بالای این برند را در عرصه تولید و عرضه لوازم برقی و الکتریکی نشان می دهد.

فروشگاه اینترنتی لایت نو مفتخر است با انتشار این مقاله بتواند شما را با برندهای ایرانی تولید کلید و پریز آشنا و با ارزان ترین و بهترین قیمت کلید و پریز در بازار لاله زار به شما خدمت نماید. اگر همچنان برای خرید یا انتخاب کلید و پریز مردد هستید کارشناسان فروش ما خوشحال خواهند شد که در این زمینه رفع ابهام نموده تا شما خرید بصرفه ای را تجربه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید