وبلاگ

نقد و بررسی کلید و پریز آسیا

کلید و پریز آسیا الکتریک

معرفی کلید و پریز آسیا الکتریک

نقد و بررسی کلید و پریز آسیا کمک خواهد کرد که پس از آشنایی با مشخصات اصلی و فنی این محصول بتوانید به راحتی و سادگی از سایت لایت‌نو نسبت به خرید اقدام فرمایید. اما باید بدانید شرکت آسیا الکتریک از سال ۱۳۵۹ با هدف تامین بخشی از نیاز کشور در ارتباط با کلید و پریز خانگی و محصولات برق ساختمان آغاز به فعالیت نمود. در واقع کلید و پریز های این شرکت از قدمت طولانی تری از سایر شرکت ها برخوردار هستند.

کلید و پریز آسیا به دلیل ظاهری زیبا و کیفیتی مناسب مورد توجه مصرف کنندگان عمده و پیمانکاران ساختمان قرار دارد. آسیا الکتریک اولین دارنده گواهینامه iso 9001 و گواهینامه استاندارد اروپا در تولید کلید و پریز می‌باشد. این شرکت محصولات خود را در سری­ های متنوع، با مدل ها و رنگ بندی های زیبا تولید و عرضه می‌کند. در ادامه نقد و بررسی کلید و پریز آسیا بطور مشروح جهت آگاهی شما مشتریان گرامی عنوان می شود. اما برای آگاهی از قیمت کلید و پریز آسیا به این قسمت مراجعه فرمایید.

انواع کلید پریز آسیا الکتریک

 شرکت آسیا الکتریک بطور مداوم و پویا با استفاده از توانمندی کارشناسان خبره، روز به روز در جهت ارتقا بخشی محصولات و تولیدات گام بر می دارد. محصولات این برند با طراحی خاص و منحصر به فرد، همواره مورد توجه اکثر مشتریان و مصرف کنندگان قرار دارد. این موضوع یکی از نقاط قوت کلید و پریز آسیا در مقایسه با سایر برندها و رقبای عرضه کننده کالای برق ساختمان می باشد.

کلید و پریز آسیا مدل کریستال

کلید و پریز آسیا مدل کریستال جلوه بسیار شیک، منحصر به فرد، مقاوم و مکانیزم باریک و فرآیند نصب بسیار آسانی دارد. باتوجه به این که این مدل به صورت مونتاژ کامل تولید و عرضه می‌شود؛ مکانیزم و رویه با هم در یک بسته بندی قرار دارند. در این مدل کلیدها به صورت کاملا باریک و در رنگ های متنوع شامل سفید، بژ، صدفی، نقره‌ای و مشکی با زه‌طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شوند که همین امر موجب جلوه بخشی به آن می‌شود. از مزیت خیلی مهم و ارزشمند این مدل جلوگیری از خطر برق گرفتگی به دلیل طراحی خاص آن می‌باشد. بدنه این محصول از پلاستیک نشکن با رنگ بسیار ماندگار و با کیفیت تولید شده است. 

کلید و پریز ها آسیا مدل کریستال

کلید و پریز آسیا مدل الماس

این مدل با دو طراحی جداگانه تولید و عرضه می شود. یک طرح به شکل صاف و یک دست و طرح دیگر به شکل برجسته با قاب‌هایی از نقش و نگار‌های چشم نواز و چشم گیر ساخته و در بازار توزیع می شود. سری الماس غالبا مورد توجه طراحان کوراسیون و دیزاینرها است. در این سری، رویه در رنگ های طلایی و نقره ای و قاب دور در رنگ های بژ، طلایی، قهوه‌ای متال، مشکی مات و مشکی متال طراحی و توزیع می‌شوند. عرضه این مدل به صورت (قاب و رویه) و مکانیزم جداگانه می‌باشد. لذا به مشتری حق انتخاب بیشتری برای جلوه بخشی به طراحی داخلی منزل یا محل کار می دهد.

اما اجازه دهید در ادامه به انواع مدل الماس اشاره نماییم تا مشتریان عزیز نسبت به این سری شناخت و آشنایی مختصر پیدا کنند.

کلید و پریز آسیا مدل الماس سفید

این مدل بصورت یک دست سفید تولید و عرضه می شود. که البته از نظر ظاهر شباهت بسیار زیادی به کلید و پریز دلند مدل آسا دارد. این محصول را می‌توان به صورت قاب و مکانیزم جداگانه تهیه نمود.

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس

یکی از فوق العاده‌ترین محصولات شرکت آسیا مدل الماس لوکس می‌باشد. که قاب‌های آن با 5 رنگ متفاوت تولید و در بازار به فروش می‌رسند. نامهای این سری عبارتند از لوکس طلایی، لوکس بژ، لوکس قهوه‌ای، لوکس مشکی، لوکس متال. که البته شما می‌توانید بنا به ذوق و سلیقه‌ و بر اساس سازگاری دکوراسیون و دیزاین محیط اطرافتان این کلید و پریز لوکس و لاکچری را سفارش گذاری و تهیه فرمایید.

کلید و پریز آسیا مدل آمیتیس

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدلهای این شرکت سری آمیتیس است. این مدل با زیبایی، ظرافت و استحکام مناسب در دو طرح رویه تولید و عرضه می شود. طرح اول رویه ای کاملا شفاف دارد ولی طرح دوم از رویه ای ساده برخوردار است. البته قاب دور این طرح ها در رنگ های بژ ، سفید و ترنسپرنت دودی و رویه در رنگ های سفید ، بژ و طلایی تولید می شوند. برای خرید این مدل نیز به صورت (قاب و رویه) و مکانیزم جداگانه می توانید اقدام فرمایید.

کلید و پریز آسیا مدل پارسه

این سری از تولیدات شرکت آسیا الکتریک در طراحی ظاهری تفاوت فاحشی با سایر تولیدات این شرکت دارد. متخصصان طراحی شرکت در طراحی قاب دور این کلید و پریز ذوق و سلیقه نشان داده و این قاب را از چهار طرف به سمت پایین متمایل کرده اند. این ظرافت و سادگی طراحی مشتریان خاص پسند را مجذوب خود نموده است. این مدل در انواع رنگ بندی از نظر قاب و رویه تولید و عرضه می شود. که مانند سایر محصولات این برند به صورت (قاب و رویه) و مکانیزم جداگانه در بازار قابل تهیه و خرید است. قاب دور این مدل در رنگ‌های متنوعی مانند آبی ، بژ ، سفید و قرمز و رویه در رنگ های سفید و طلایی تولید می شوند.

کلید و پریز آسیا مدل سیلور

از متفاوت‌ترین کلید و پریز های موجود در بازار از نظر ظاهری مدل سیلور است. که به احتمال زیاد نتوان نمونه مشابه آن را از لحاظ طراحی در داخل بازار یافت. حاشیه‌ها‌ی ایجاد شده در قاب بسیار خلاقانه صورت پذیرفته و رویه کلید و پریز جلوه مطلوبی به این طراحی داده است و صد البته توجه خاص مشتریان با ذوق و متفاوت را جلب کرده است. این مدل را می‌توان در فضاهای بزرگ وکلاسیک مانند هتل‌ و رستوران‌ و همچنین محیط‌های مسکونی نصب کرد. این سری رنگ‌های سیلور بژ، سیلور سفید، سیلور طرح چوب در بازار بفروش می رسند.

کلید و پریز آسیا مدل دیپلمات

سری دیپلمات یکی از مدل های ساده اما در عین حال جذاب شرکت آسیا الکتریک می‌باشد. این مدل با قیمت مناسبش نظر مشتریان و مصرف کنندگان را به خود معطوف می کند. این کلید و پریز به شکل مربعی طراحی شده  که قسمت بالایی آن کمی به سمت جلو متمایل است. این سری در انواع کلید یک پل، دوپل، پریز برق، فیش آنتن، شاسی راه‌پله، کلید کولر و غیره تولید و عرضه می‌شود. مصرف کنندگان برای خرید این کلید و پریز محدود به انتخاب رنگ سفید می باشند. این سری در کلید تک پل و پریز از یک چراغ کوچک روی قاب رویه آن بهره می گیرد که جلوه مناسبی به ظاهر آن زمان تاریکی می‌دهد.

کلید و پریز آسیا مدل پدیده

از نکات بارز و اساسی این کلید و پریز تنوع رنگ در آن است. این تنوع باعث پرفروش شدن آن در میان سایر محصولات آسیا الکتریک شده است. این مدل معمولا با قاب دور سفید، بژ، آبی و قرمز تولید و به بازار عرضه می‌شود. اما مکانیزم تمامی آنها به رنگ سفید بوده، که مدل سفید آن ارزان تر از سایر رنگ ها می باشد. جنس و کیفیت بالای این محصول به همراه قیمت مناسب آن یک انتخاب ایده‌ال برای مشتریان است.

کلید و پریز آسیا مدل استار

مدل استار در دو رنگ سفید و بژ در بازار لاله زار موجود می باشد. این مدل در حالی که طرحی ساده دارد؛ می‌تواند تاثیر جذابی  را در طراحی و دکوراسیون منازل ایجاد می نماید. کیفیت مناسب مواد اولیه بکار رفته و پلاستیک  استاندارد در تولید این محصول، باعث مقاومت در برابر ضربه و خراشیدگی و رطوبت هوا می شود. یکی از نکات مثبت این مدل کیفیت به همراه قیمت مناسب آن است که طبیعتا این موضوع سهولت فروش این محصول در بازار را بدنبال دارد.

قیمت کلید و پریز آسیا الکتریک

چنانچه به قیمت کلید و پریز آسیا الکتریک توجه کنیم؛ مشخص است که این برند باتوجه به طراحی جذاب و حق انتخاب گسترده تر مشتریان به نسبت سایر برند‌های ایرانی از قیمت مناسب‌تر و بعضا پایین تری برخوردار است. که این بدان معنی نیست که کیفیت محصولات آسیا الکتریک به نسبت سایرین پایین تر است بلکه این شرکت با اعمال قیمت های مناسب قصد جذب مشتری بیشتری را دارد.

نمایندگی فروش کلید و پریز آسیا الکتریک در لاله زار

فروشگاه اینترنتی لایت نو نماینده فروش کلید و پریز آسیا الکتریک در لاله زار می باشد. شما از طریق این فروشگاه از هر کجای کشور عزیزمان ایران به بازار صنایع برق و الکتریک ساختمان دسترسی خواهید داشت. اگر نیاز به لیست قیمت محصولات دارید و یا قصد خرید عمده لوازم الکتریکی را دارید حتما برای دریافت تخفیف ویژه با کارشناسان فروش لایت نو تماس بگیرید. و قطعا ما خرسند خواهیم شد تا در این زمینه با شما همکاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید